BabyFit
(ca. 2mdr - 1år)

Vær aktiv sammen med din baby.
Stimuler dit barns motoriske udvikling, mens du selv får styrket dine muskler og får sved på panden.

Har du lyst til at stramme din krop lidt op, samtidig med du stimulerer din babys motorik -og sanseudvikling?

-Så kom og prøv baby-fit

Holdet henvender sig til babyer fra ca. 2-12 mdr. og deres mor eller far.

Vi skal have smil på læben og sved på panden, mens vi er aktive og nærværende med vores babyer.

Ideen er at inspirere forældre på en sjov og håndgribelig måde, så motorisk udvikling og bevægelse bliver en naturlig del af den travle hverdag med en baby i huset.
Både baby og forældre er aktive og især forælderen får sved på panden, så kom i tøj, du kan bevæge dig i.

Vi træner 10 onsdage kl. 9-10 i SparV hallen i Jerslev
Hold:

Vi vil hver gang slutte af med lidt afslapning og har man lyst, er man velkommen til at blive og snakke lidt bagefter, mens børnene evt. får spist lidt inden en lur.

SparV hallen - Sønder Ringgade 83
Opstart uge 37
Onsdag kl. 9-10
Pris 375,- kr for ét barn og én forælder
Instruktør: Line Pølund, 60124313

Husk: At du ved tilmelding skal oplyse barnets navn og fødselsdato (altså ikke forældrenes).
Husk: Giv instruktøren besked, hvis dit barn ikke må fotograferes.

OBS. Grundet Covid-19 er der max deltagerantal på 12 stk

Line Pølund