Crossdance™

KANON GOD TRÆNING

Crossdance er et fantastisk dance fitness koncept baseret på en opbygning af moduler.
Dance - bodytoning - cardio - balance
Modulerne er sammensat således du får en optimal træning, med sved på panden og smil på læberne 😜

For alle over 15 år.

Håber at vi ses!
Bemærk at Crossdance ikke indgår i 12 mdr. fitnessabonnement, da dette foregår i hallen.

CROSSDANCE MANDAG

Kom og vær med til dans fra 5 august 2019 - dec 2019

Instruktør: Laila Libergreen
Sted: SparV Hallen, 9740 Jerslev
Tid:  18:30 - 19:30

Pris: 500 kr.

Bemærk at hvis du tilmelder dig begge crossdance hold får du hold nr. 2 til 275 kr.

CROSSDANCE ONSDAG

Kom og vær med til dans fra 7 august 2019 - dec 2019

Instruktør: Camilla Grøn & Laila Libergreen
Sted: SparV Hallen, 9740 Jerslev
Tid:  19:30 - 20:30

Pris: 500 kr.

Hvad sker der på et CROSSDANCE™ hold?

Du får 60 minutter med dance, bodytoning, cardio og balance.
Vi starter selvfølgelig med en Warm Up og slutter med en Cool Down.

Koreografienrne i de enkelte moduler er en perfekte kombination af glæde og udfordring.
De fleste deltager forbrænder mellem 500-700 kalorier pr. time.

Spørger du en deltager efter endt time, vil han/hun fortælle dig, om den fedeste dance fitness træning og at det er noget alle kan være med til, uanset alder, køn og tidligere dance fitness erfaring.
Vi får dig til at svede - og vi lover du vil elske det!
Handelsbetingelser:
Vær omhyggelig med udfyldelse af tilmeldingsoplysninger, også telefonnumre og mailadresser, da tilmeldingsbekræftelse og info fremover mailes.
Der modtages betaling fra flg. korttyper: Dankort, Mastercard, Maestro, Visa, Visa Elektron, American Express og JCB