Forår - Spring/rytme mix 2-7 klasse

Et hold for både nybegyndere og øvede
Både drenge og piger er velkomne

Vi er et mix hold (drenge og piger) med både en rytmeside og en springside.
Vi laver fælles opvarmning, hvorefter vi deler os i rytmesiden og springsiden, men også laver noget på tværs.

Rytmesiden er for dig, der er vild med at bevæge dig til musik og have en fest i hverdagen. Vi danser os i form med rytme- og danseserier på den sjove måde - evt. også med håndredskaber.

Springsiden er både for dig, der aldrig har prøvet at springe før, og gerne vil se, om det er noget for dig; og det er også for dig, der kan springe, og gerne vil lære noget mere. Vi øver bl.a spring i minitrampolin og banespring.

Vi er et hold, hvor der er plads til alle. Så vil du prøve, om spring/rytme -gymnastik er noget for dig, eller vil du arbejde videre med hvad du allerede kan. Så mød op og få 10 træninger med læring, udvikling, sjov og samværd
Vi glæder os til at træne sammen med dig

SparV hallen

Mandag kl. 17.00-18.00
Dato: 25/3 - 17/6 2019. Begge dage inklusiv, men OBS ingen træning mandag den 15.04.2019, 22.04.2019 og 10.06.2019
Pris kr. 250,-
Tilmelding: Her under. OBS ved tilmelding: Husk at sætte flueben ved, at du vil modtage nyhedsbrev fra gymnastik. Ellers modtager du ikke eventuelle aflysninger eller anden vigtig information fra holdet eller gymnastikafdelingen

Instruktører:

Spring: Astrid Lægsgaard Andersen og Johannah Bekhøj, Liv Lægsgaard Andersen (spring og rytme)
Rytme: Sofie Bøjgaard Thomsen og Frederikke Rasmussen

Astrid Lægsgaard Andersen

Tlf: 51 51 17 27

Johannah Bækhøj

Tlf: 21 97 87 36

Sofie Bøjgaard Thomsen

Tlf: 40 12 10 35

Frederikke Rasmussen

Tlf: 24 42 93 65

Liv Lægsgaard Andersen

Tlf: 60 44 61 46
Handelsbetingelser:
Vær omhyggelig med udfyldelse af tilmeldingsoplysninger, også telefonnumre og mailadresser, da tilmeldingsbekræftelse og info fremover mailes.
Der modtages betaling fra flg. korttyper: Dankort, Mastercard, Maestro, Visa, Visa Elektron, American Express og JCB

Fortrydelsesret 14 dage efter 1. træning, efter aftale med instruktør og kasserer.