Indoor Cycling

Velkommen til Indoor Cycling i JSI
Vi tilbyder dig med Indoor cycling, en af de bedste måder til at træne både puls, styrke og kalorieforbrænding.

Indoor cycling er for alle, og da det er skånsomt for bevægeapparatet, kan de fleste få fornøjelse af det. Indoor cycling er holdtræning, og der bliver cyklet til musik med tempo og rytme. Vi tilstræber at lave god stemning og intensitet, så du får så meget ud af træningen som muligt.

Der bliver kørt med Iqniter, som er et pulsstyringssystem, hvor man ved hjælp af et pulsbælte kan følge et tilrettelagt program på storskærm. Dette er et tilbud, der kan sagtens køres med, uden brug af pulsbælte.

Der trænes i et næsten nyt og luftigt lokale i SparV-Hallen, med nye og gode omklædningsfaciliteter.
Har du lyst til at træne mere end en gang om ugen, er du velkommen til at deltage på de andre hold, uden beregning, i den udstrækning der er plads.

Vel mødt, vi er klar til at tage godt imod dig, og få dig godt i gang.

Husk drikkedunk og håndklæde!

Se evt. en lille stemningsvideo fra én af vores træninger, her.

OBS: Har du 12 mdr. abonnement til Fitness er Indoor Cycling med i prisen - Givet at der er en ledig cykel.

Husk: Giv instruktøren besked, hvis du ikke vil fotograferes.

Begyndere/øvede

Tirsdag kl 17.00-18.00

Instruktør: Anders
Sted: JSI fitnesscenter i SparV Hallen