Udendørs Parkour

Parkour er frit, legende og udfordrer dine grænser og svage sider, din kreativitet og koncentrationsevne, samtidig med at det styrker dig fysisk og psykisk.
Det er træning. Det er arm- og mavebøjninger, det er smidighed, det er løb, kravl og hop. Alt dette så vi kan springe fra A-B, hoppe over, kravle op og under, rundt og omkring.

Vi sætter sikkerheden som førsteprioritet med træning af fald- og rulleteknikker. Vi vurderer løbende udøverne individuelt, så de får træning og udfordringer på rette niveau.

Parkour er for alle, ingen er for dårlige, og den eneste konkurrent er dig selv.

OBS OBS OBS

Vi overholder selvfølgelig alle gældende retningslinjer ift. at mindske spredning af Covid-19.
Derfor er der sat et max på 9 deltagere.

Sted: Udendørs parkouranlæg
Dag/Kl: Tirsdag kl.17-18
Uge: uge 23 (d.2/6) t.o.m. uge 27 (30/6)
Pris kl. 125 kr

Instruktør: Mathias Libergreen, Tlf.: 27 84 96 26

Husk: At du ved tilmelding skal oplyse barnets navn og fødselsdato (altså ikke forældrenes).
Husk: Giv instruktøren besked, hvis dit barn ikke må fotograferes.
Mathias Libergreen