Jerslev-Sterup Idrætsforening

Fyrværkeri

VK Vendsyssel åbner igen i år op for et fyrværkeri salgssted, for at tjene lidt ekstra penge til klubkassen og aktivere klubbens mange frivillige.

Vi har indgået samarbejde med Aalborg fyrværkerifabrik, og glæder os til at forhåbentlig se en masse glade mennesker. Vi står klar til at servicere jer og finde lige netop det fyrværkeri du står og mangler, til en fornuftig og billig pris.

Alt overskud går direkte til VK Vendsyssel, så kom ned og støt en lokal forening i at udvikle sig og blive større.

Vi holder til på:
Brønderslev markedsplads
Frederiksgade 40
9700 Brønderslev

Åbningstider:
27. - 30. December holder vi åbent fra 10:00 - 20:00
31. December holder vi åbent fra 09:00 - 15:00

Se vores store udvalg af fyrværkeri her: https://ipaper.ipapercms.dk/media/afac/2023/nordic-katalog-2023/

Ved spørgsmål er i velkommen til at kontakte klubformand Nicklas Kjær Thomsen, på mobil 51 25 88 89.

I er ligeledes velkommen til at ringe og bestille på forhånd, til vores formand, så ligger vi fyrværkeriet til side til jer, så i er sikre på at få det i gerne vil have.

Vi glæder os meget til at åbne teltet og byde jer alle velkommen indenfor.

Hjertestarter JSI

Besøg vores side