Damehold med i 2. division

Vores danmarksserie damehold, spillede en imponerende flot sæson i danmarksserien i sæsonen 22/23. Det blev til kun 2 nederlag på hele sæsonen, hvilket gjorde at vores kvinder fik muligheden for at rykke op i 2. division, sammen med AASI. Dette har klubben takket ja til, hvilket gør at klubben nu har 2 hold med i 2. division.

Ramsjang Familievolley - En ny mulighed for at bevæge sig

Alle med bøn i 3-6 års alderen inviteres til Ramasjang Familievolley. Ramasjang Familievolley er en ny mulighed for at bevæge sig og være aktiv med sin familie. Kom og vær med til en sjov og legende måde at spille volleyball på.
Ramasjang Familievolley er et nyt volleyballkoncept, som fokuserer på at få de helt yngste til at dyrke volleyball med sine forældre, søskende eller bedsteforældre. Vi er som klub naturligvis spændte på at byde jer velkommen og vil give den hele armen for, at i som familie, får en god og mindeværdig oplevelse sammen.

Donation af Tusindfryd

Klubben har D. 21. Juli været ned i butikken Tusindfryd, som er en genbrugsbutik i Jerslev. Her var kassere Kristian, og ungdomsspillerne Hans Kristian og Bolette, nede for at modtage en dejlig donation på hele 6.000kr! Tusindfryd er en genbrugsbutik som støtter foreningerne i Jerslev. Vi sætter stor pris på sådan donationer, da de hjælper os som forening med, at holde gang i maskineriet og vi kan altid tilbyde vores medlemmer det bedste. Denne fine donation vil blive brug til at skabe bedre forhold, for vores ungdomsafdeling, og give dem mulighed for mere og bedre træning.