Årets VKV'er

Årets VKV'er er en title som bliver givet ud, til et medlem af volleyball afdelingen. Vi vil gerne hædre vores medlemmer og vise dem, at vi sætter stor pris på det stykke frivilligt arbejde de ligger i klubben, ved siden af den almindelig volleyball dagligdag. Siden 2019 har vi hvert år kåret, en person fra klubben som har gjort et ekstra godt stykke arbejde for klubben og vi hylder dem, til vores afslutning. Uden medlemmer og frivillige var vi intet, så et stort tak til jer alle og jeres indsats!
2022 - Martin Andersen
I 2022 blev bestyrelsesmedlem Martin Andersen kåret som årets VKV'er. Martin startede i klubben i 2018, hvor han forinden var blevet grebet af volleyball igennem valgfag i skolen. Martin er igennem 2021 og 2022, blevet en fast del af vores kids/teen/ungdomsafdeling, hvor han hjælper til, med at træne stort set alle hold i afdelingen. Martin brænder og er passioneret omkring de unge mennesker i klubben og yder en stor indsats på området. Derudover har Martin i en lang periode lettet bestyrelsesarbejde for formand Nicklas Kjær Thomsen, samt kassere Kristian Winther Møgelmose. Fra klubben skal der lyde et stort tak og et kæmpe tillykke til Martin, med den velfortjente pris som årets VKV'er 2022.
2021 - Nicklas Kjær Thomsen
I 2021 blev formand Nicklas Kjær Thomsen kåret som årets VKV'er. Nicklas startede i klubben helt tilbage i 2001, hvor kidsvolleyball blev introduceret for første gang i Danmark. Siden en alder af 6 år, har Nicklas altid biddraget til klubben, som træner, leder, formand eller bare en god kammerat. Nicklas er initiativ tagene og får skab stor udvikling i klubben. Tilbage i 2015 blev Nicklas spurgt i en alder af 19 år, om han kunne tænke sig at være formand for klubben. Nicklas sprang hurtigt på ideen, og har aldrig set sig tilbage siden. Nicklas er en rigtig ildsjæl, som klubben altid vil holde fast i. Så derfor ønsker vi Nicklas et kæmpe og velfortjent tillykke med prisen som årets VKV'er i 2021.
2020 - Ajla Zolovic
I 2020 blev Ajla kåret som årets VKV'er i en alder af bare 16 år. Ajla startede i klubben som ungdomsspiller, og har lige siden ikke set sig tilbage. Hun er altid klare på at hjælpe, samt hun går gerne forrest hvis der skal klares noget for klubben. Ajla sidder også i bestyrelsen i klubben, som ungdomsmedlem og er behjælplig med alle opgaver, lige fra små opgaver til store opgaver. I 2020 har Ajla især gjort sig bemærket omkring hendes passion til sporten, ved at hjælpe hendes hold gennem sæsonen. Sæsonen bliver dog atypisk da covid-19 rammer os. Dette stopper dig ikke Ajla, som kæmper videre for, at vi skal kunne have den bedste sæson som muligt selvom covid-19 er kommet. For uden Ajla ville VK Vendsyssel ikke være det samme, så kæmpe stort tillykke til Ajla med prisen og hædren!
2019 - Kristian Winther Møgelmose
I 2019 blev Kristian kåret til årets VKV'er og er derfor kommet ind i den berømte Hall og Fame som den første årets VKV'er nogensinde. Det lå helt naturligt, at kåre Kristian som den første på listen, da han ligger en stor del af sit liv ind i klubben og har næsten været med lige siden klubbens oprindelse. Kristian er medlem af bestyrelsen, som kassere og har også været Formand for klubben i en årrække. Kristian står for en stor del af ungdomsafdelingen i klubben og er med til at drive dagligdagen, på alle holdene. Uden Kristian, vil denne klub ikke være som den er, og vi vil ikke have mulighed for at udføre de ting som vi kan gøre, hvis det ikke var fordi Kristian ville offre sine utallige timer i hallen for både klubben og medlemmerne! En stor tak skal der lyde til Kristian og tillykke med, at være den første på listen!