Ramasjang Familievolley

Ramasjang Familievolley – En ekstraordinær mulighed for at bevæge sig, sammen med hele familien

Alle med børn i 3-6 års alderen inviteres til Ramasjang Familievolley. Ramasjang Familievolley er en mulighed for at bevæge sig og være aktiv med sin familie. Kom og vær med til en sjov og legende måde at spille volleyball på.

Ramasjang Familievolley er et volleyballkoncept, som fokuserer på at få de helt yngste til at dyrke volleyball med sine forældre, søskende eller bedsteforældre. Vi er som klub naturligvis spændte på at byde jer velkommen og vil give den hele armen for, at I som familie, får en god og mindeværdig oplevelse sammen.

Vi håber derfor, at rigtig mange af jer vil være en del af vores Ramasjang Familievolley hold i klubben VK Vendsyssel.
Træning er om mandagen kl. 16:30-17:15 i den store hal på Toftegårdsskolen Jerslev 9740.

De første 3 antal træningsgange er gratis. Du og din familie får derfor muligheden for at se om Ramasjang Familievolley er noget for jer.

Vi glæder os til at se jer i hallen til en god omgang Ramasjang Familievolley!

Ramasjang Familievolley havde opstart D. 5. September 2021 i Multihallen på Skolegades Skole.

Ved tilmelding kontakt træner Kristian Winther Møgelmose på mobil: 60 80 29 94 eller mail: kris0192@mitskole.net

Træner

Kristian Winther Møgelmose