Bliv medlem

Fitness er for alle - du skal blot være fyldt 15 år.
Særligt abonnement for 13-14 år.
Træningsmaskinerne kan anvendes fra kl.05.00 - kl.22.00

Nyt medlem

• Vælg "Tilmeld"
  • Indtast medlemsoplysninger
  • Du tildeles bruger/adgangskode på mail/SMS
  • Vælg herefter abonnement og betal med kreditkort. Vi gør opmærksom på, betaling skal være kørt igennem før systemet registere dig.
  • For bemandingskalender, klik her
OBS - OBS - OBS
  • Hvis du har problemer med at tilmelde dig, så prøv at bruge en anden internet browser. Vi anbefaler at bruge Google Chrome.
  • 13-14 årige må kun benytte centeret ifølge med en voksen der er tilmeldt centeret.
  • Studerende kan få 20% rabat ved fremvisning af studiekort på 6 måneders abonnement.
  • Formiddagshold for 65+ år kan få 50% rabat på 6 måneders abonnement, og det ses gerne at denne gruppe bruger maskinerne i tidsrummet 05.00-15.00
  • Særlige fordele ved at vælge 12mdr's abn.
    • ​Gratis Indoor Cycling
    • Gratis Holdtræning i centeret

Abonnement

• Vælg abonnement nedenfor
  • Login med det tilsendte brugernavn og adgangskode
  • Tryk 'næste' og accepter handelsbetingelser
  • Vælg betalingskort og indtast kortoplysninger
  • Du vil blive bedt om at godkende med MitId, og her vil det se ud som om du skal betale 0.00kr. Dette er blot systemets metode til at registrere dig. Betalingen for dit abn. vil blive gennemført tidligst dagen efter tilmeldingen.
Handelsbetingelser:
Vær omhyggelig med udfyldelse af tilmeldingsoplysninger, også telefonnumre og mailadresser, da tilmeldingsbekræftelse og info fremover mailes.
Der modtages betaling fra flg. korttyper: Dankort, Mastercard, Maestro, Visa, Visa Elektron, American Express og JCB
DIT ABONNEMENT FORLÆNGES AUTOMATISK VED PERIODENS UDLØB