Velkommen til Petanque 2022

Petanque trænes i sommerhalvåret på banerne ved Jerslev Ny Klubhus.
Petanque er et spil for hele familien, med spænding, motion og mulighed for nogle hyggelige timer blandt venner. Der er også mulighed for at deltage i turnering.
Har man ikke selv petanque kugler, er der mulighed for at låne disse. Så bare mød op, vær med og få del af det hyggelige fællesskab.

For at spare administration og tid foregår tilmelding og betaling online. Har du ikke mulighed for dette, bedes du kontakte holdlederen.

Organisatorisk er Petanque en del af JSI Motion. Har du spørgsmål eller savner du oplysninger på hjemmesiden, så kontakt venligst ledelsen. Frivillige hjælpere til opvisning, marked, halfest, m.m. er også meget velkomne til at henvende sig til ledelsen.

Holdlederen og JSI Motion

Banerne ved Jerslev Ny Klubhus, Anlægsvej 23
Onsdage kl. 19-21
Opstart: Uge 15
Pris:
Hel sæson: 175 kr.
Halv sæson: 100 Kr.

Instruktør: Frank Jensen, Tlf.: 98 83 13 44
Banemand: Børge Arentsen

Husk: Giv instruktøren besked, hvis du ikke vil fotograferes, filmes eller at disse ikke må bruges på Facebook.
Tilmelding: Hel Sæson
Tilmelding: Halv Sæson