Vintersæson 23/24

Vi er klar med masser af gymnastik, motion og godt samvær for alle aldre. Vi håber, der er et hold, som kan passe til dig og din familie. Har du forslag til oprettelse af nyt hold, så kontakt gerne bestyrelsen.

Se dit holds side for opstartsdato
Gymnastikopvisningen afholdes søndag d. 24/3-24 kl. 10, så sæt allerede nu kryds i kalenderen og inviter alle du kender til en hyggelig dag.

For at spare administration og tid foregår tilmelding og betaling online. Har du ikke mulighed for dette, bedes du kontakte kasserer Kamilla Lykkegaard pr. mail: kasserer.jsimotion@outlook.dk
Hvis du har brug for at søge om økonomisk støtte til træningen, kontakt da kommunen.

Kunne du tænke dig at være frivillige hjælpe til fx vores opvisning, Jerslev Marked, halfest, m.m. er du meget velkommen til at henvende dig til bestyrelsen. Dette være sig også, hvis du er interesseret i at være instruktør/hjælpeinstruktør/voksenhjælper eller en del af vores bestyrelse.

Savner du oplysninger på hjemmesiden, så kontakt venligst ledelsen.

Venlig hilsen

JSI Motion

Covid-19 information:
- Forbehold for aflysning i forhold til Covid-19
- Håndvask og afspritning før og efter træning
- Føler du dig syg skal du ikke møde op