Jerslev-Sterup Idrætsforening

Judo & Selvforsvar

Selvforsvar, Judo, Kampsport, Thai Chi, Jui-Jitsu

Forskellige udtryk for hvordan selvforsvarssporten er blevet udøvet i årtusinder, fælles for dem er metode i hvordan m,an undgår at blive skadet ved overfald.

Har du lyst til at lære noget om at forsvare dig, så har du her muligheden.

Mange anvender også systemerne til at vedligeholde balanceevnen og undgå skader ved fald. I flere kommuner udbydes den til ældre, så de gennem leg/øvelse undgår at blive skadet når balancen svigter.

SparV hallen, Sdr. Ringgade 83
Torsdage kl.17.00-18.30
Uge 37-12,
Pris kr. 500,-
OBS ingen træning i uge 42 og uge 8. Sidste gang inden jul er uge 51, opstart igen i uge 1

Instruktør: Søren Christensen, tlf.: 25 26 64 10
Instruktør: Christian Storgaard

Husk: at sætte flueben ved, at du vil modtage nyhedsbrev fra JSI Motion. Ellers modtager du ikke eventuelle aflysninger eller anden vigtig information fra holdet eller JSI Motion.
Husk: Giv instruktøren besked, hvis du eller dit barn ikke må fotograferes, filmes eller at disse ikke må bruges på Facebook.
Søren Christensen
Christian Storgaard