Junior Mix 2
(5.-9. klasse)

Vi er et mix hold med både en rytmeside og en springside.

Vi laver fælles opvarmning, hvorefter vi deler os i rytmesiden og springsiden.

Rytmesiden er for dig, der er vild med at bevæge dig til musik og have en fest i hverdagen. Vi danser os i form med rytme- og danseserier på den sjove måde - med og uden håndredskaber. Deltagerne må gerne komme med idéer til både koreografi og musik.

Springsiden er for dig, der tør udfordre dig selv. Vi øver bl.a spring i minitrampolin, banespring og tager hul på akrobatik.

Vi er et hold, der vil noget med vores gymnastik, samtidig med vi hygger og har det sjovt med hinanden.

SparV hallen, Sdr. Ringgade 83
Mandag Kl.17-18.30
Uge 37-12
Kr. 525,-
OBS ingen træning i uge 42 og uge 8. Sidste gang inden jul er uge 51, opstart igen i uge 2.
OBS. Der vil i år være en brugerbetaling på opvisningstøj.

Springinstruktør: Astrid Lægsgaard Andersen, Tlf.: 51 51 17 27
Springinstruktør: Rob Dowdle
Rytmeinstuktør: Julia Krog Andersen

Husk: At du ved tilmelding skal oplyse barnets navn og fødselsdato (altså ikke forældrenes).
Husk: Giv instruktøren besked, hvis dit barn ikke må fotograferes, filmes eller at disse ikke må bruges på Facebook.
Astrid L. Andersen
Rob Dowdle
Julia K. Andersen
JuniorMix 22/23 (3.1 Mb)