Puls & Styrke

Vi træner hele kroppen med styrketrænings- og pulsøvelser, alt mens der er plads til hygge og smil på læberne.

Er du i tvivl om holdet er noget for dig, så tag endelig fat i en af instruktørene, for at høre mere.

Husk drikkedunk og evt håndklæde
Hvis vejret tillader det træner vi ude det første stykke tid. Så husk udesko, en træningsmåtte (hvis du har) og en ekstra trøje. Når vi træner ude, mødes vi ved Multibanen

Sted: SparV hallen, 9740 Jerslev - eller Multibanen, hvis vejret er til det
Tid:   Søndag 8:30 - 09:30
Opstart: Uge 33, søndag d.20/8
Pris:  450 kr

Instruktør: Helene W. Jensen Tlf. 24 92 38 80
Instruktør: Bente Rønne Thomsen Tlf. 27 25 81 34

OBS - Holdet oprettes kun ved min.10 tilmeldte, derudover forbeholdes retten til at aflyse træningen på dagen, ved mindre end 3 opmødte.

Husk: Giv instruktøren besked, hvis du ikke vil fotograferes, filmes eller at disse ikke må bruges på Facebook.
KLIPPEKORT

Der foreligger mulighed for at købe et 10 turs klippekort til 250kr
Klippekortet udleveres af instruktøren og skal fremvises til hver træning.

Et klippekort udløber 6 mdr fra købsdato.

Er der spørgsmål hertil eller ønskes der uddybelse er du meget velkommen til at kontakte instruktøren.